Anmeldelse: ‘The Bad Guys’ er en familiefilm, der faktisk vil appellere til hele familien

skurk
3,5 ud af 5 stjerner
Instruktør: Pierre Perifel
Forfattere: Aaron Blabey, Etan Cohen, Yoni Brenner
Medvirkende: Marc Maron, Craig Robinson
Genre: Animation, Eventyr, Komedie
Bedømmelse: PG for action and rude humor SALT LAKE CITY (KUTV)-Synopsis: når en gruppe kriminelle bliver fanget og prøver at trække en heist, tilbydes de fængselsstraffe eller muligheden for at blive reformeret af Professor Marmalade, en berømt do-gooder.

Anmeldelse: at gå ind i filmvisningen, alt hvad jeg vidste om “The Bad Guys”, lærte jeg fra plakaten, der hang i teatrets gang. Jeg foretrækker det på den måde.

Jeg tror, at ” the Bad Guys “bedst kan beskrives som en sjov heist-film med et nik til følelsen og stilen af “Ocean’ s Eleven.”Denne gang er hovedpersonerne imidlertid dyr. Vi har ulv (Sam), slange (Marc Maron), Tarantula (Akavvafina), haj (Craig Robinson) og Piranha (Anthony Ramos). Du kan muligvis identificere arten af hver karakter baseret på deres navn. Bare måske.

“The Bad Guys “adskiller sig også fra” Ocean ‘s Eleven”, idet filmen i sidste ende ikke handler om hovedpersonerne at komme væk med en heist. Det er en historie om, hvordan en gruppe usmagelige væsener, der opdager glæden ved at være god, varer længere end adrenalinet, der følger med at være dårlig. En gruppe af tegn, der stiger over stereotyperne forbundet med deres art.

Jeg er ikke bekendt med kildematerialet, en række børnebøger af Aaron Blabey, men filmen er i stand til at finde det søde sted, hvor det er lige så underholdende for børn og voksne uden at tale over eller under nogens hoveder. Animationsstilen er karakteristisk, stemmeskuespil er fantastisk (jeg havde ingen anelse om, hvem det meste af stemmekastningen var, indtil kreditterne rullede), og vigtigst af alt er filmen meget sjov.

“The Bad Guys” er en utrolig nem film at anbefale. Medmindre du tilfældigvis er en marsvin.

Skriv et svar